U petak, 13. svibnja, održan je u Centru hrvatske nastave u Stuttgartu sastanak koordinatora hrvatske nastave s predstavnicima Generalnoga konzulata Republike Hrvatske u Stuttgartu, Ministarstva znanosti i obrazovanja te Središnjega državnoga ureda za Hrvate izvan RH. Susretu su prisustvovali generalni konzul Ivan Sablić; Držislav Ujević, odgovorni za suradnju Konzulata s hrvatskom nastavom, viša stručna savjetnica za hrvatsku nastavu u inozemstvu Estera Šimić, savjetnik s posebnim položajem za pitanja hrvatske nacionalne manjine u inozemstvu Milan Bošnjak, savjetnica s posebnim položajem za pitanja hrvatskog iseljeništva/dijaspore Croatiana Gregurić, koordinatorica Koordinacije Mannheim Antonija Pavlović, koordinator Koordinacije Ulm Matko Đevoić, koordinatorica Koordinacije Hamburg Martina Bertić te Ivana Nosić, koordinatorica Koordinacije Stuttgart i voditeljica Centra hrvatske nastave. Koordinatori su predstavili brojne postignute rezultate u hrvatskoj nastavi u tekućoj školskoj godini te iznijeli pregled ostvarenih projekata i bogate ponude izvannastavnih aktivnosti u Centru. Istaknuto je i proširenje suradnje s Konzulatom na ispitima certificiranja hrvatskoga jezika, koji bi od sljedeće godine trebali obuhvatiti dvije jezične razine: A2 i B1, a posebno je naglašena potreba i mogućnost da Centar hrvatske nastave postane referentno mjesto za certificiranje i učenje hrvatskoga kao stranoga jezika na području cijele SR Njemačke. Pozornost je bila usmjerena i na projekte planirane za narednu školsku godinu: predstavnici Središnjega ureda za Hrvate izvan RH istaknuli su spremnost za suradnju i sufinanciranje projekata vezanih uz promidžbu hrvatskoga jezika i kulture u trima koordinacijama te naveli primjere dosadašnje uspješne suradnje na tom području u čitavome svijetu, naglasivši kako upravo hrvatsku nastavu u Baden-Württembergu vide kao jednoga od budućih nositelja projekta „Korijeni“, kojim bi se radilo na povezivanju najmlađih generacija iz dijaspore s domovinom i omogućio besplatan boravak učenika hrvatske nastave u ljetnima kampovima u Hrvatskoj, u kojima bi uz bogat program imali priliku intenzivno učiti hrvatski jezik i kulturu.
Brojni izneseni primjeri i zaključci sastanka pokazatelj su snažne volje svih sudionika za djelovanjem kako bi se osnažio položaj hrvatske nastave u Baden-Württembergu te kako bi se umrežavanjem različitih tijela, institucija i pojedinaca ostvarile pretpostavke za stvaranje što je moguće bogatije ponude koja bi privukla djecu i mlade te povećala motivaciju za učenje hrvatskoga jezika i kulture.